Merhaba güzel anne adayları .
14+2 hamileyim geçen hafta doktora gittik cinsiyet icin doktor görünmüyor suan dedi. 2 hafta sonra gideceğiz ins öğrenmeye . Sağlıklı olsun da kız erkek mühim değil ama ben çok merak ediyorum 😊bana bakan erkek diyor rahat geçiyor şükür bulantılarım hiç olmadı diyebilirim aşırı bi kilom da Yok hani derler ya kız çok sisirir diye . Göbeğim çıktı biraz normal olarak . Ben gibi olup cinsiyet öğrenen var mı acaba allah bilir ama tahminlerden sizce nedir ?