Ahsend49 Şuan hastanedeyim geceden beri bişey yemedim dedim 100 gr yüklensin dediler şekerden için size kaç yüklediler acaba ??
Cansu1035 Ahsend49 geçen cumartesi yaptırdım 75likti benim, açlık 70 1. Saat 180 2. Saat 148 çıkınca dahiliye görsün diyete başla dedi bende bu hafta dikkat ettim yediklerine dün tahlil verdim sağlık ocağında, düşmüştü.
Sevi01 Ahsend49 geçen hafta yaptırdım bende 75 lik açlık 95 şekeri içince 175 en son da 126 çıkmıştı dr değerler normal dedi sonra hooop işyerine tekrar geldim dinlenmeden :)