Tubacet Merhaba. İkili taramada riskim yüksek çıktı 26 yaşındayım bi riskim de yok hiç beklemiyodum çok üzgünüm 🙁 umarım doğru değildir ve çok sağlıklı çocuklarımız olur ben öyle hissediyorum. Cinsiyetinide öğrendim ama sevincini yaşayamadık çok karışığım
Myrina Tubacet bunlar tarama testi tek başına teşhis koyan testler değil. Kesin teşhis koymaz en kesin sonucu amniyosentez verir ama o da riskli bir işlem. Aynısını biz de yaşadık o nedenle kesinlikle önereceğim şey fetal dna testi olur.
Tubacet Myrina Evet bende amniyosenteze çok sıcak bakmadım eşimle kan uyuşmazlıpıda var bizde o sorun değil dedi doktorum ama ben yine de cesaret edemedim nıft testini yaptırdık onun sonucunu bekliyoruz umarım güzel gelir sizin sonuçlandı mı
Tubacet Evet bende amniyosenteze çok sıcak bakmadım eşimle kan uyuşmazlıpıda var bizde o sorun değil dedi doktorum ama ben yine de cesaret edemedim nıft testini yaptırdık onun sonucunu bekliyoruz umarım güzel gelir sizin sonuçlandı mı
Myrina Tubacet ilk bebeğimde güzel sonuçlanmadı malesef sonra da bebeğimi kaybettim. Şimdi yine hamileyim bu bebeğimde bir sıkıntı olmamasına rağmen tamamen içimiz rahat etsin diye yaptırdık. Çok şükür yolunda şimdilik.
Tubacet Myrina çok sevindim sizin adınıza işallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip olur. Sağlıklı huzurlu uzun ömirleri olur işalalh 🙂