Aada Canım doktorun bile emin olmadan konuşamadığı bir durumda buradaki insanların kız erkek demesi saçma değil mi. Nereden anlasınlar anlıyorum diyen yalan söylüyordur. Sen de meraklısın anlıyorum ama boşuna ümitlenirsin. Biraz daha sabret bence