Dlkozdmr Ee kızlar eşyalarını eldemi yıkamak lazım yoksa hassas ayarda makinada mı hepsini elimde yıkamaya kalkarsam içinden çıkamam çok yorulurum sanki siz nasıl yıkamayı düşünüyorsunuz?
Hilal93 Dlkozdmr makine de 30derece de yıkayabilir siniz herhangi bir sorun olmaz bebek deterjanı ile
KubrArdAdem61 Zynbgvn rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah❣️ Herhangi bir tahlil falan yaptı mı ben gitmedimde onun için soruyorum
Hilal93 Ummuhan4934 ben çok yediğimde oluyor ikinci hamileliğim belki de dikişlerdendir diyorum ama bilmiyorum bu ara baya büyüyor yer açıyor kıpır kıpır
Azemiram Kubra_7323 evet dönmüş canım önceden tersti doktorum sol yat dedi o kadar dikkak etmedim de düzelmiş canım 😘senin düzeldi mi canım benim doğum pozisyonunda❣️
Esraaa02 Fatma_ali_38 normal mi sezeryan mi banada o tarihi vermişti doktor ama sezeryan olacağım bence bir hafta on gün erken alınır gibi geliyor yakında gidecem kontrol e ozaman tam belli olur herhalde Rabbim sapasağlam kucağımıza almayı nasip etsin inş 🤲🤲
Eda3545 Fatma_ali_38 11 ekim ama kız bebekler 38 den itibaren geliyor diyorlar.11 ekim doğum günüm çok isterim öyle olmssini benimde☺️