Deryade 35+4 deyim kızlar sancı mı sızlama mı baskı mı çözemiyorum arada öyle bir acıyor ki sancı gibi yaşayan var mı bu durumu benim gibi salı günü nst de 40 çıktı sancım 2 kez
DamlaNur29 Deryade bende salı gidicem kontrole 35+2 olucam ogün benimde ara ara böle sancıma gidiyor alt tarafa bel agrısı falan oluyor hafif hafif bizim bi komsu göbeğin aşağı inmiş dedi😱
DamlaNur29 Deryade haraketli başı aşagıda sol tarafta başı ordaki kemiklere bazen baskı yapıyor geriliyor gbi böle bazen ay diyorum eşim diyo noldu ama bazende uyuyor baya 😀
Deryade DamlaNur29 benimde öyle yemek yedikten sonra hele durmuyor diğer kızların ki yavaşladı diye okuyorum yorumlarını bizimkiler hareketli sanırım 😂😂
DamlaNur29 Deryade her zaman hareketli olmuyor canım bazen oluyo sesi cıkmayınca elliyorum elimle kıpırdıyor bazen böle göbegim şekil değişiyor benim sıkıntım gece cok agır uyuyorum hareketlerini hissetmiyorum o yüzden agır uyuduğum için ama sabah hissediyrm kalkınca