merve-25 Kizlar merhaba benim 2 gündür cok kötü bogazlarim agriyor ilac da alamiyorum 6+6 hamileyim basiniza geldi mi dogal bi tedavisi var mi
dilekgi123 merve-25 11. haftamda grip olmustum ilik su limon icmistim bol bol bide bazen balli sicak sut yapmistim tatliyi midemin alabildigi kadar doktorum bana gunde bi bardak ihlamurda icebilirsin de demisti