Silactk canım ben geçen hafta çok şiddetli karın ve bel ağrısıyla (ama hiç geçmeyen devamlı bir ağrı) hastane aciline gittim nst çekildi sancı çıktı parmak ucu kadar açılma var dendi serum ve iğne yapıp tekrar nst çektiler açıklık devam etmedi sancı düştü eve yolladılar. Çarşamba günü rutin kontrolüm vardı güle oynaya gittim ne bi sancı ne bi ağrı hiç bişey yok. Doktor ultrasonla bakarken kasılman var dedi nst ye yolladı gittim doğum sancısı çıktı hissediyomusun dedi hayır dedim hemen açıklık muayenesi yaptı 2cm açılma efasman %50 seviye +1 bebeğin başı inmiş aşağı elimle hissediyorum dedi. O sırada nişanım geldi herşey biranda oldu ve ben gülme krizine girdim🙈 çünkü ne ağrı ne sızı hiç bişeyim yoktu. 2 saat yürü geri gel açılma 4 cm olursa yatırıcam dedi yürüdüm geldim ilerlemedi eve yolladı cumartesi bidaha gel dedi bakalım yarın gidicem