Arkadaşlar merhaba , sabah namazında ayağımın üstünde bişey olduğumu fsrkettim karanlıkta kılıyordum içerinin ışığı vuruyor diye ayağımdakini ip zannedip elimle alıp attım Kocaman kırmızı başlı çıyandı bu beni 2. Sokuşu bu sefer elim falan bayağı şişti yandı ilkinde böyle olmamıştı o zaman da boynumdan sokmuştu neyse hastaneye gittik kan aldılar temiz çıktı , bi daha aldılar kan pıhtı değerleri biraz yüksek çıktı doktora söylememe rağmen önemli değil dedi gönderdi.Ki ben covid tedavisi gördüm 20 gün önce (Ankara şehir hastanesinde) pıhtı değerlerim normal olmasına rağmen her gün kan sulandırıcı vuruldum , Hakkari de ikamet ediyorum bu pıhtının biraz yüksek çıkmasını bende normal mi karşılamalıyım tek hastane var başka bi hastanede yok gideyim aramızda hemşire veya doktor olan varsa bilgilendirirse çok sevinirim 🤲🏻 Bu çıyanın zehri bebeğe zarar verir mi kana karıştı sonuçta doktor bişey olmaz falan deyip durdu bu arada acil doktoruydu gittiğim ve bebeğe ultrasonla gider gitmez bakıldı hareketleri normaldi eve geldikten sonra sa hareketleri azaldı gibime geldi veya psikolojik de olabilir hala izole sürecindiyim kadın doğuma randevu aldım ama izole sürecim bitince gideceğim zaten daha erkene randevu da yok randevusuz kesinlikle almıyorlar 🤦🏻♀️ çok uzun yazdım ama içim içimi yiyor 🤷🏻♀️