Kızlar merhaba gebeliğimin 35. Haftasındayım bazı şikayetlerimden ötürü doktora gittim hemoroid teşhisi koydu ve krem tablet ve fitil verdi. Aslında hamileliğimde hiç kabızlık yaşamadım, fazla ayakta durmak bile bebek organlara basınç yaptıgı için yapabilir dedi. Sizde böyle problem yaşayanlar varmı neler yaptınız?