Merhaba kızlar. 32. Haftadayim. Yaklaşık iki haftadır aksayatak yürüyorum sol kalcamdan. Oturmak kalkmak yürümek dönmek azap oldu öyle bir ağrısı var. Kengi diyorlarmış. Düzenli de yürüyüş yapıyordum. Artık yapma dedi doktor zorlamayacakmışım. Ayrıca doğuma kadar geçmez dedi. Aynı durumu yaşayıp çözüm bulan en azından minimuma indiren var mı ağrısını