Bana mı öyle geliyor anlamadım zaman geçmek bilmiyor herşeyi hazırlayasım var sonrada sakın daha var diyorum o masum uyurken ki ultrosan fotosuna baktıkça ah ah diyorum erkende gelsin istemiyorum kaç haftadan sonra normal gelir acaba şuan 34 haftalığım az kaldı diyorum soranlara onlarda bıktı daha çok mu diyolar😂😂😂