Svdkcbyk Kızlar Nasılsınız biz 12+3 olduk ikili testiminizi 11+2 iken yaptırdık çok şükür sonuçlarımız iyi cinsiyet tahmini de aldık 🥰 sizin Nası gidiyor iyimisiniz ❤️🙏🏻
MYstryy Svdkcbyk benim.dusuk riskim var bende 12 hafta 4 gunlugum ikili test yaptik pazartesi.cikicak.sonuc.insallah . Ama.hic tahminde bulunmuyor doktor. Gerci hep.kanamayla.gidince bebek iyimi odakli gidiyoruz.cinsiyet aklmza gelmiyor . Dun grdgm ultrosnda kemik yapisi suratindan kiza benzettim ama bilemem tabi saglikla gelsinde onemli degil 😊
Bagiye Svdkcbyk bende 13 haftalık ikili test bugün olcak cinsiyet tahmini yapacak mı merakla bekliyorum 😍😍
Svdkcbyk MYstryy inşallah sağ sağlim alırsın kucagına birtanem kız ise kızlar çok güçlü oluyor ❤️ Umarım anneciği çok yormaz üzmeden sağlıkla kucağına gelir 🥰🙏🏻
Svdkcbyk Bagiye hadi bakalım umarım gönlünüzdeki ne ise o olur ❤️🙏🏻 Öncelik le sağlıklı olsun da yavrularımız 🌸🤲🏻 Çok iyi geçer testiniz inşallah 😍🧿
ece_2206 Sağlıklı olsun insallah bana 12 5 de erkek olabilir ama cümle cihana ilan etmeyin değişebilir 15. Haftada kesin söylerim dedi Benim de şükür ultrasonda bir sorun çıkmadı ense kalınlığı kısmına ultrasonda bakıyorlar sanırım
Svdkcbyk ece_2206 evet tatlım ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyorlar sonra kan alıp detaylı inceleme sağlıyorlar 7-10 gün içinde kan sonuçları çıkıyor ❤️ Sağlıkla al kucagına annesi inşallah