Selam kizlar 15haftada kız demişdi 18de detayı oldum kız dendi .bi kaç şey aldım . Amma kafam karışık cinsiyet degisimi.olurmu. başına gelen oldumu.bir oğlum var nasipse kız demişdi.inseAllah onemi olan sağlık .amma bu kaç kıyafet aldım aklim karisdi