Berfoss21 10+3 günlügüz ama karnım ve midem ağırıyor dün ağzıma acı bir tat geldi geri yuttum korkuyorum normal midir sizce . Doktorum kanaman yoksa normaldir dedi kanamam yok şükürler olsun . Rennie diye şurup önerdi kullanan var mı ??
Hulyarecep Berfoss21 normal canım gaz sıkıştırıyor büyük ihtimalle uyurkende sağına yada soluna uyumaya dikkat et kanaman yoksa sorun yok Benimde karın agrım oluyor doktor gaz dedi hatta karnımda 14 haftalık olmama rağmen kocaman ☺