Lierac kullanıyorum. Ondan önce de bio oil kullandım. Arada da bebek yağı sürüyorum. 9.haftada başladım bunlara. 27.haftadayız şimdi çok şükür henüz çatlak yok. Ama beklemedeyim😀 Lierac öneririm. Ancak çatlamadan önce uygulamak gerek diye düşünüyorum.