Mervee09 benim oğlumda 35 te 2900 dü kilosu 37 de 3350 oldu ve doktorum çatı muayenesi yaptı en fazla 3700 e kadar normal doğum yapabilirsin dedi 38 de 3600 dü ve kanala girmemişti doğum pozisyonunu almamıştı daha baktık oluru yok bekledikçe kilo artacak mecbur sezeryana karar verdik 38+5 de sezeryan oldum 3800 doğdu oğlum bekleseymişim 4 ü geçermiş şimdi 5 günlük oldu paşam mışıl mışıl uyuyor yanımda 🥰☺️