Esin84 Arkadaşlar yeni taşındım Kayseri’ye. Detaylı ultrasona girmem gerekiyor. Nerede yaptırdınız, ücretler nasıldı, memnun kaldınız mı?
musti28 Esin84 SYSTEM hastanesinde yaptırdım cnm Doğumu da orda yaptım ücretler sürekli değişiyor virüs den dolayı arayıp sorabilirsin cnm
deruni Esin84 Kayseride bu işin ehli iki kişi var diyorlar. Biri Mustafa Başbuğ, diğeri de Mahmut Tuncay özgün. Ben Mahmut Beyde 400 liraya yaptırdım memnun kaldım, Mustafa beyide çok övüyorlar
esenyamandaa Ben nevsehirde yaşıyorum ama detaylıya kayseriye Mustafa Başbuğ a gittim. Mart ayında gittim 450 liraydı o zaman. Aşırı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim 👍🏻