Seda6019 Kızlar 6+6 hamilelik ama hala kalp atışı görülmüyor. Bir umut geç döllenme dedi. 10 sonra gel dedi. Kalp atışını geç duyan var mı aranızda?
Deletedmom307 Seda6019 canim 6 ci haftada kesede bebekde gozukmedi benim 8 haftada duyuldu kalb atışıda kesemde bebek de 😊 suan 16+5im 🥰🌸
Ayslm Seda6019 dün bende devlet hastanesinde bi doktora gittim adet tarihime göre 8 haftalık hamile olmam gerekiyo ama alttan ultrasonda baktı kalp atışı yok bebek gelişmemiş dedi 8 haftalık bi bebek yok burda dedi ve düşeceğini söyledi bugün farklı bi doktora daha gidcem özele inşallah düzelir
Nehirr88k Seda6019 Karnındanmi bakti alttanmı muayne etti canm bnim 6 haftalkken alttan muaynede duyulmuştu
Seda6019 Ayslm Ayslm bende gittim önce devlete sonra özele . Özel hemen alalım dedi. Birazda para için sanırım. Birde bug0n üniversite hastanesine gittim. Bekleyelim fevri karar vermeyelim dedi.
Bicereda91 Benim 5.haftamda kese göründü kalp atışları için iki hafta sonra gel demişti yani bizde 7.haftada duyduk 🤗
Ozdmrkbraa Seda6019 bende 7.haftada vajinal ultrasonla duymuştum normal ultrasonla baksak belki biraz daha beklememiz gerekirdi duymak için dedi hiç endişelenme canım 🌸
Bicereda91 Seda6019 inşallah duyulacak kalbini ferah tut ve çok küçük olmasına rağmen minik mucizenle hep konuş 🤍
Ferzininannesi Seda6019 adet tarihine göre 7 haftalıktı bebeğim, geç döllenme olmuş gelişiminr göre de 4deymiş, kalp atışını çok geç duyduk, duyana kadar neler çektik.. Çok şükür şimdi 1 buçuk yaşında. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah