Sevi01 Kızlar bebek doğunca tercihiniz hangi krem olacak sudocrem teendyolda baya iyi yorum almış mustela ya da bepanthol hangisi sizce
Gijok Sevi01 hakiki zeytin yağı her altini açmada pamukla sür ne pişik gorursun ne kabizlik 😘 deneyimle sabit
Cileklipasta Sevi01 6 ay kadar mustela kullandım sadece. Şimdi dönüşümlü olarak sudokrem ve mustela kullanıyorum. İçeriğinin temizliğinden dolayı ilk etapta mustela öneririm.
Svdkcbyk Sevi01 bende aynı kremi düşünüyorum yorumları çok iyi birde bepantol pişik önceyici ikisi arasında karar vericem
Nevo Sevi01 bübchen sebamed chicco sudocrem kullandım hepsi iyi pişik olduğunda hametan kullandım tedavi edici olarak genelde sürekli zeytinyağı kullanıyorum
Deletedmom378 Sevi01 27 günlük kızım var canım eczane Bepanthol Baby onerdi aldık kullandık canım iyi geldi aslında ama ben yinede mustelada aldım oda çok iyi ikisinide kullaniyorum.