Aile hekime gittim normal şartlarda bakması lazım şimdiye kadar dedi oda anlam veremedi bu duruma meslektaşım birde bişey diyemem dedi 😏 sonrasında hastaneyi ara sekreterle görüş bı dedi hastaneyi aradım doktorun sekteriyle konuştum. Biz ntsyi gerek duymuyoruz dedi sonuç bu oldu yani arkadaslar☹️ çok şükür hamileliğim bu zamana kadar sıkıntılı gecmedide başka sorunlarla uğramadım Hayırlısıyla dogurimde kurtulim artık.napim yapacak başka bişey yok surda kalmış 15 gün felan