Merve_0101 canim benim bu ay benimde olmadi ama yipranmak varmi bizim kitabimizda 😊 hayirrrrr aslaaa dahada azimle basliycaz yeni adet yeni yumurtalar demek 😊 ve yeni gebelik şansi demek eger bir sorununuz yoksa bu ay saglikli seyler deneyin . Mesela benim adet bugun bitiyor. Adet oldugumdan beri nelermi yapmaya başladim ? . Ozet geceyim . Ilk olarak Dua bol bol zikir gerek Allatan istemek gerek . 2 ci olarak aslanpencesi cayi icmeye basladim gunde 2 kez belden aşagı spora basladim rahim sporuna rahim masajina basladim bunlar çok faydali saglikli beslenmeye basladim 6 7 gun kadar sabahlari aç karnina 1 cay kaşiği corek otu yagi içim . Ve bugunde maydanoz buhari yaptim 2 gub daha yapip birakicam . Sporuda adetime 8 9 gun kala birakicam hamile olursam zarar etmesin diye kullandigim her seyi kesicem . Duadan baska 😊 Rabbime guveniyorum 3 kaybimin arkasibdan sevidirecek beni buna kalben inaniyorum sende inan .