nur_mom bende oroferon kullanıyorum. Kabızlık olduğu için dr. Birde ferro sanol verdi. Birini bir gün birini bir gün kullanıyorum dengelesin diye. Ve sağlık ocağındaki ebe, yemeklerden bir saat önce olmasının sebebi süt ve süt ürünleriyle etkileşimi olmasın diye dedi. Yani sizde baş ucunuzda bulundurun sabah kalkar kalkmaz alın, zaten bir saate kahvaltıyı da yaparsınız 😄 akşamları unutuluyor genelde🤔