Bu hastanede yakin zaman da dogum yapanlar ve hala kontrolelrini yaptiranlar var mi ? Nasil memnun musunuz ? Hangi doktora gidiyorsunuz ? Vurus sebebiyle soruyorum hastane de islemler musyene uzun suruyor mu ? Sezeryan dogum yapicam 22 haftaligim kocaelinden ankaraya geldim bu hastane de sogum yapmayi dusunuyorum baska hastaneye yonlendirmezler insallah . Bilgi verirseniz cok sevinirim