7+5 olmuştuk,çarşamba akşamı 3 damla kanamayla ertrsi sabahı zor ettigim uyumadıgım bir geceydi.Persembe günü yani dün kalp atışı için dr cagırdıgı için heycanla gittigim hastane başıma yıkıldı.Gelişmedigini ögrendim,saatlerce ağlamayla o moralle birde kürtaja girdim.Allah düşmanımın başına bile vermesin böyle bişeyi.Benim herseyim cok normaldi.Güzel giden bi gebeligim vardı hiçbir şikayetimde yoktu sadece bir uyku halim vardı.Başlangıcta aşırı yorgundum bu yorgunluk son bir haftada kesildi.Be o yorgunlukla beraber bebegimde gitmiş demekki 😭kürtajdan önce detaylı ultrasonda gelişiminin 6+5 de kaldıgını ögrendim.