Snmkya Bi bakarmısınız dün gece kaşıntıyla uyandım uyurken kaşıdığımı hatırlıyorum kalkıp baktığımda böyleydi yaşayan varmı
hope34 Snmkya ben de Bugün dermatologa gittim. Benim lekelerim daha genis ve sadece karın bölgemde. Kasıntım yok. Madalyon hastalıgı dedi bir krem verdi. Mantar testim temiz cıktı karaciger enzimlerine de bakıldı onlar da aynı sekilde
cloverart Snmkya merhaba kaçıncı haftadasınız, hamileliğin ilerleyen zamanlarında bebek karaciğere baskı yaptığında da böyle şeyler olabiliyor diye biliyorum. Doktorunuza atın fotoğraf bilgilendirecektir sizi.
Rabiasrd Ben yaşıyorum ama gebelik kolestazi çıktı bende o yüzden kaşıntı var vücudumun heryeri kaşınıyor gündüzleri hafifliyor geceleri deliye dönüyorum resmen kasimaktan ağlıyorum sürekli
Snmkya cloverart 19+2 doktorum maalesef numarasını vermedi. Şuan bi kaşıntı yok kırmızılıklar morardı gibi