dilek1 Merhabalar kızlar.. kağıthane derindere hastanesinde doğum yapmış veya yapacak olan varmı acaba aranızda ?
Deletedmom206 Ben kagithane de oturuyorum hayta derindere hastanesi bana yakin ama hiç gitmedim bir komşum oraya gidiyor iyi diyor ama benim bir bilgim yok
Frida Ben acil bir durum için gitmiştim 1 gün hastanede kaldım açıkça söyleyeyim hemşireler biraz alık ama diğer her şey çok iyiydi. 19. haftaliktim açıklık vardı rahimde tedavi sırasında bi kaç hemşire ruh gibiydi çok iyiler de vardı tabii. ☺
Frida dilek1 Ya aceleyle yazınca anlatım bozukluğu oldu tabii ☺ Hastane personeli çok ilgili fakat bazı hemşireler özellikle genç olanlar ruh gibi sonuçta serviste yatiyorum psikolojimiz kötü azıcık güler yüz bekliyoruz. O an ki denk gelen doktor da iyiydi gayet gelip kontrol ediyordu beni 😁