Merhaba daha yeni gebeyim 5+4 . Ilk öğrendiğimde meme uçlarım çok Aciyodu şuan okdr değil ve çok korkuyorum önceki gebeliğim de kesem gelişmediği için kürtaj oldum ondada hassasiyet git gide kaybolmuştu. Dün doktora gittim kese ve bebeği gördü haftaya kalp atışı duyucaz ıns. Sizce normalmi meme uçlarındaki hassasiyetin git gide azalmasi