Neclanur Kızlar 38 art 1 iz uykudan uyandım el ayaklarım çok şişmiş dünden beri de sancılar gelip gidiyor sancidan şişer mi
teletabi Neclanur bebek kanala indiyse ayaklarda geçmeyen hatta yürüdükçe çoğalan ödemler görülüyor. Bende 37+1 im doğumum başladı açılma ilerlesin diye bekliyoruz. 3 gündür ayaklarım davul gibi
Neclanur teletabi dun doktora gittiğim de inmemiş daha kuzum ama yürüyüş yapti k falan sonra ağrılar sancılar başladı sabaha kadar sürdü sonra da böyle şişti resmen üstüne basarken acıyoo nette gebelik zehirlenmesi falan diyo ama başka belirtim yok