Merhaba Sayın anne adayları ,
38 haftalık olduk , karnım da düşmüş , bütünn gece aşırı bi enerjik hissettim kendimi (hala aynı) , defalarca kez kalktım yattım oturdum ama diğer geceler gibi eziyetli olmadı pek, yani böyle farklı bi rahatlık var vücutta , dogum belirtisi olabilir mi 😄