ikizkelebeklerim06 Arkadaşlar çevrenizde ikiz gebe olup da normal doğum yapan oldu mu? Deneyimli bir doktorla da görüşmek isterim özellikle Ankara’da
Mucizemsinseenn ikizkelebeklerim06 benim tanıdığım yaptı ama kendisiyke uzun zamandır görüşmüyoruz ukasabilirsem sorarım 🌹
Dilan-acr Ümit Korucuoğlu mükemmel bir insan fazlasıyla da çoğul gebelik hastası olmuştur Doğum yaptırmıştır bende onun hastasıydım 🤭 taburcuyuz artık biz instagramdan bak istersen canım
Dilan-acr ikizkelebeklerim06 evet Ankara’da özel Kliniği var doğumlarını tobb veya lösenta da gerçekleştiriyo
-Minnaklarin-annesi- Bende ikiz hamileyim arkadaşım normal doğum yaptı oda ikiz gebeydi ama İstanbulda yaptı biraz fazla dikiş atılmış 30 tane kadar benim bebişlerde ikisi de baş gelişli ama ben kendime asla güvenemiyorum normal doğuma 🥺
ikizkelebeklerim06 -Minnaklarin-annesi- ben de gerçekten arada kaldım kendime güveniyorum ama riski de fazla dikiş olayı da fazla En iyi sezeryan galiba uyuyup uyanmak
-Minnaklarin-annesi- ikizkelebeklerim06 bende güvenemiyorum arkadaşım anlatırken içim gitti resmen vajinam parçalandı 30 dikiş atıldı dedi benim tüyler diken diken 🥺