Merhaba kızlar ilk gebeligimde doğum sonrası tansiyonum çıktı😥ölümden döndüm indiremediler özel bir ilaçla indi. Şimdi ikinciye hamileyim 22+6🤰🏼Ve korkuyorum yine aynı olucam diye benim gibi olan varmı neden tansiyon çıkar doğum sonrası bilgisi olan yazsın lütfen Hemşire doktor varsa 😥korkuyorum 😥