Alyahira Slm kızlar 2 yıldır Denizlide oturuyorum ve hâlâ tam olarak bilmiyorum.Denizlide ayrıntılı ultrason nerde yaptırdınız ve fiyatı ne kadardı 😊
Alyahira Sibel4264 iyi akşamlar 😊 bende 23 haftalık oldum yarın randevum var Çağrı güven polikliniğine ve çok övdüler herkes memnun kalmış ve fiyatı 250 tl.peki siz yaptirdinizmi yoksa araştırıyormusunuz
Angelsmom Sibel4264 8 Ağustos’ta yaptırmıştım. Başka işlemler için ayrıca ücret çıkabiliyor. Ben sadece detaylıya girdim. 250 tl ödememiz olmuştu.
Alyahira Deletedmom417 evet canim bende bi kaç yeri arayıp bilgi alırken hep soruyolardi tek bebekmi diye😊fiyat artıyormuş ikiz filan olunca
Alyahira Sibel4264 bende baya araştırdım çağrı beyi baya övdüler😊bende yarın görücem yarını sabırsızlıkla bekliyorum inşallah bebegim sağlığı yerindedir🤲kullandığım ilaçdan dolayı çok korkuyorum 😓
Alyahira Sibel4264 slm canım bugün ayrıntlı ultrasona gitmiştim biliyosun😊 çağrı beye gittim gerçekten bahsedildiği gibi çok iyi ve dikkatli biriydi baya baktı ilgilendi bebeğimle 🌼sağolsun🌼 ve eğer gidiceksen hiç tereddüt etme bence ama tabii yine sen bilirsin ☺