Kızlaar çok şükür bende doğurdum hep okurdum buradan acaba bana da nasip olacak mı yazmak diye düşünürdüm çok şükür ki oldu. Hemen konuya geçeyim çok uzamasın 12 Ağustos gece 12.30 civarı lavaboya gittiğimde peçeteye kahverengi leke geldiğini gördüm ardından tekrar gittiğim de bu sefer nokta kadar kan vardı ve tekrardan kahverengi akıntı. Hemen koşup eşime galiba nişanım geldi dedim,sen yine kafaya çok takıyorsun ondan öyle görmüşsündür benim çok uykum var hadi yatalım vs diyor tabi ben biliyorum bir terslik olduğunu hemen annemi falan aradım. Annem suyun gelirse gideriz şimdi panik yapmana gerek yok dedi tamam dedim. Tekrardan sıkıştığımı hissettim lavaboya gittim fakat tuvaletim yoktu, odaya tekrar girmemle suyumun boşalması bir oldu apar topar hastaneye gittik 9 ay boyunca 1 kez bile yükselmeyen tansiyonum şansıma o gün tavan yapmış ve riskli gebe dosyasıyla 1 cm açıklık,0 sancıyla yatışım yapıldı hemen suni sancı vermeye başladılar 3 serum suni sancı 2 iğne sancı destekleyici vurulduktan sonra artık açıklığım tamamdı. Hemen doğumhaneye aldılar beni vee 13 Ağustos 2020 saat 09.00da 4 ıkınmanın sonunda yavrum kucağımdaydı. Tek sorun uyuşturmadılar kesik atışından dikişe kadar hepsinin acısını hissettim fakat tansiyondan dolayı riskli gebe olduğum için acele ettiler çünkü bebeğimin kalp atışlarının yavaşladığını söylediler.Size tavsiyem bol bol dua edin,derin derin nefes alın ve açıklığınız en az 7 cm olmadan ıkınmayın yoksa bebeğin kafası şişiyor. Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin meleğim şimdi yanımda yatıyor ve her kokusunu içime çektiğimde içim huzur buluyor. Evlat çok ayrı bir dünyaymış Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah biraz uzun oldu hakkınızı helal edin artık bende happy kidsliyimm 😂😙🖤💞❣🙈