Mmmerve123 Kızlar 25 haftalık hamileyim, normal doğum istiyoruum inşallah daha çok var tabi de merak ettiğim normal doğum yapanlar kaçıncı haftanızda yaptınız?
Fatovebebegi Mmmerve123 42 de geldi benim de cadi kizim bol bol hurma yuruyus otur kalk hareketi ypin 37. haftanizda dogumunuz kolay olsun diye saglikla gelsin bebeginiz ibsalalh
M-o-r-58 Mmmerve123 tam 39. Haftada doğum yapmıştım. Normalde muayene için hastaneye gittim açılmam olduğu söylendi sonrasında sancım başladı zaten noldu ne bitti anlamadım birden kendimi doğuma giderken buldum.