PasaninAnnesi Deletedmom47 hic bilmiyorum canm ben nette ki ölçeklere bakarsak gayet iyi bebişinin kilosu ama nettekiler en düşüğümü gösteriyo doğruluğu neye göre bilmiyorum ama üzme kendini bebeklerin yapisina görede değişir bu rakamlar gelişimi iyiyse sağlıklıysa üzme kendini
Nurten Deletedmom47 16 haftalıkken kontrole gittiğimde 160 gramdı şuan 18 haftalık olduk 2 hafta sonra kontrolümüz var
mervec Deletedmom47 al benden de o kadar ama şimdi alt sınırla üst sınır var onun içinde bir yerlerdeyse hiç korkma ama isye annelik sanki bişey olacakmis gibi geliyor anlıyorum seni😍😍
aylakaya Nazyun Bende yedim tatlı çikolata ama nafile açmıyor .Herkez soruyor 5.aya girdin nasıl belli olmaz inanmıyorlar en son muayene olurken ses kaydına aldim😊çok merak ediyorum ben özelede devlete gidiyorum ikisindede acmiyor
Mirmirlokum 17 haftamdayken 204 gramdı prensesim şu an 19+3 üz 5 gün sonra gideceğiz doktora bakalım ne kadar olmuş 🤗
Nazyun aylakaya zaten milletin sorması beni geriyo sağlıklı olsun tek istegimiz o ama milletin ağzı torba değil maalesef Yok saklıyormusunuz bilmem ne ne diye saklıyayım ya sana tahminde felan bulundu mu önceden hep mi kapalıydı
aylakaya Nazyun ikili testte erkeğe benziyo denildi özelde kıza benzetildi çok erkendi ama 12 haftada kesin net söylenmedi yani benzetildi sadece🤔
KadirMerveAknc Deletedmom47 bizde en son 17 de gittik 241 gramdı meleğim 21 olduk yarın öğrencez inşallah ☺