Akrepbebek Ebru1919 korkma canım akıntı da olabilir ama yarın doktora görün suyunu kontrol etsin ve takibe al canım ıslaklığını
Cileklipasta Ebru1919 su olsa durmuyormuş. Benim akıntım o şekildeydi sürekli ıslaklık bırakıyordu. Endişelenmeyin derim ama mutlaka doktorunuzu bilgilendirin.
gldnn Ebru1919 canim ayni haftalarda benim de oldu vajinal enfeksiyon cikti 35 haftalik oldum o akinti bitmedi hergun ic camasirimda islaklik oluyor icin rahat etmeyecekse doktoruna gorun bebegin suyuna baktir ben oyle yaptim
Af_dmr Ebru1919 canm ben daha 14 haftaligim o bende de oldu 4 5 gün önce ağladım kesin su dedim sızıntı geliyor sandım sürekli gün boyu hep ıslandım. Doktora gittim ertesi gün baktı bebeğin suyu iyi normal rahimde kapalı akinti veya idrar dedi. Az enfeksiyon çıktı ilaç verdi ama hala devam o şekilde hergun ıslaklık oluyor.
Akrepbebek Ebru1919 su bile olsa hemen boşalmaz bi anda korkma sabah ilk iş doktoruna görün canım.Stres yapma. Dua et canım. Sabah ilk iş acile git. Dediğim gibi ıslaklığın kontrol et sürekli
Cileklipasta Ebru1919 takipte olun ama endişe etmeyin. Yarın doktorunuzla mutlaka görüşün. Ya idrar ya akıntıdır.
gldnn Ebru1919 bitane ucu pamuklu bisey var canim adini unuttum onun devlet karsilamio onu ben 280 tl ye almistim ucu pamuklu seyi soktular bana catala alip sonucu 5 dk icinde cikio eger su sizintisi varsa direk yatis veriyolar zaten ben perinatolojide yaptirmistim vajinal enfeksiyon cikti sukur suan 35.haftaya kadar geldim bende cok korktum su sizintisi diye hala da geliyor ama bebegimin suyuda iyi suan sen de ihmal etme
pos1 Af_dmr merhaba ,ben de suan ayni şeyi yaşıyorum sizinle 20haftaligim,2haftalik serklajliyim.sonrasinda nasil ilerledi sureciniz
Rumeysa961 34 haftalık hamileğim 17-18 haftalarda böyle ıslaklık bi başladı hala devam ediyor bende de doktor birşey demedi ilaç vermedi öyle devam bebeğin suyu da iyi,korkma yani canım oluyor
dilekgi123 Ebru1919 bana 34 . haftalarimda iki sabah oldu avuc ici kadar islakla kalktim iki doktorada gorundum suyum hersey normaldi bi tanesi bazen boyle akintilar olabilir dedi sonra daha olmadi
Tiniminiannee Benim de sürekli çaamaşırım ıslak oluyor ter zannediyordum buraıs çok sıcak çünkü. Ama hamileliğin başında n beri enfeksiyonum var galiba ondan oluyor.
Akrepbebek Tiniminiannee canım benimde öyleydi enfeksiyon akıntı zannediyordum senin gibi enfeksiyonum olduğu için öyle düşündüm ama kontrol ettirin benim ki suymuş gelen ve bunu fark etmemiştim akıntı enfeksiyon deyip geçmeyin canım
asliiiiii87 Tiniminiannee benim de oyle ama enfeksiyon da yok. Ter bence. Ordaki bezler asiri calisiyor herhalde.
Akrepbebek Ebru1919 şüphelendim canım ama seni gece gece korkutmak istememiştim. Suyun çok mu gitmiş canım sürekli uzan Rabbim şifa versin bebeğini kucağına alırsın sağlıkla inş.
1Anne_ Ebru1919 33. Haftadaym hiç kurumuyo söylemesi ayıp hep ıslaklık var doktor suyumu kontrol ediyor çok şükür o da iyi sanırım akıntı değil sıcaktan sürekli terliyor o yüzden diye düşünüyorum artik
Annem1 Akrepbebek ben 31 olacagım ama üç dört hafta önce akıntıyı soylemiştim olabilir dedi. Şimdi bazen yine oluyor. Beyaz mukus şeklinde ve normal akıntı. Ter sanıyorum sıcak oldugu için. Bazen sanki adet olunca anlarsınız ya o şekilde ıslaklık oluyor baş parmak uzunluğunda iç. Çamaşırı ıslanıyor. Siz öyle deyince korktum. Ama bebişim atıyor tekmelerini hissediyorum. Endişelendimm birden. Doktor randevum da var daha. Bende enfeksiyon da vardı ayrıca.