Svcnvebebegi Kizlar 2 cm açılmam var. 40 haftami doldurdum. Bebegin suyunda azalma var. Doktor yatış yaptı. Suni sancı ile başlatacaklar. Ne olur dua edin. Çok korkuyorum 😪😪
Lale- Svcnvebebegi Rabbim ikinize de sağlık sihat versin acısız ağrısız doğumun gerçekleşsin inşallah ❤️
Robin Allah yardımcın olsun inşllah bol bol ayetel kursi okumaya çalış ve inşirah süresi rabbim kolaylık versin 🤍🤲🏻
Mila4 Svcnvebebegi Allah yar ve yardımcın olsun insallah kolay olur dogumun. sende biz gün sayanlara dua et..🤲😘
Fatos10 Bende aynı durumdayım şuan bağıran bagirana çok korkuyorum nasıl olacak bilmiyorum hiç rabbim yardimcimiz olsun
Aselyagmur Svcnvebebegi rabbim bı avazda kurtarsın inşallah canım..bende yeni doğum yaptım hastanedeyim suni ile dogurttular 41 hafta olduk hiç zor deyil emin ol sadece bol bol çömelip kalk ve dua et kendine nefesini kontrol et
Aloneanqel Svcnvebebegi Kurban olduğum Allah ım senin ve duaya muhtaç herkesin yardımcısı olsun. Hayırlısı ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🤲🏻 Sana ayetel kürsi okuyup gönderiyorum Allah ım sizi korusun 🙏🏻🙏🏻
Svcnvebebegi ygmurnurd Akkt Aloneanqel sagolun kızlar. Allah razı olsun inşallah. Suni sancı almama rağmen ne açılmam oldu. Ne de sancim. Bir de epilepsi nöbeti gecirdigim için hemen sezeryana aldılar. Kızım da bende iyiyiz şükür şimdilik