Dogansinem57 Kizlar bana diyolar 12 den sonra bisey yeme bebgin saflığını bozarsin bilemm ne moralimi bozuyolar acikiyorum elimde deil sizce norml mi bide 29+5 haftaligim karnjn hic yok diyolar bebek nerde diyolar toplam 6 kilo aldim cok üzülüyorum bunu diyince😔
Ssmzsh Dogansinem57 canın hangi saatte ne yemek istiyorsa ye canım şahsen ben öyle yapıyorum gece 1 de makarna yemişliğim var canım istedi yedim makarnadan ne vitamin alacak diye söylendiler siz yemeyin öyleyse bana karışmayın dedim bitti gitti. Ye kilon sağlığının önüne geçmediği sürece bulduğunu ye ben öyle yapıyorum 😅
MYstryy Dogansinem57 canin hangi saatte istiyosa ye kime ne bisi olmaz bebege o daha cok eneerjik bile olur 😄
buse0935 Dogansinem57 valla hiç takmayın göbeğiniz çok olsa bu seferde bu ne böyle patlıcaksın derlerdi ağzı olan konuşuyor takmayın siz sağlığınıza bakın 6 kg da gayet ideal şuana kadar üzülmeyin hiç :)
Zeynepgnc Dogansinem57 ya Allah askına bunları hangi kafayla diyorlar bosver sen istediğin saate yemek ye bak ben 41 kiloyla hamile kalmıştım 62 doguma girdim işin aksine gece yemek yiyince daha mutlu oluyordum 😅😅😅😅
yigitalpinannesi40 İstediğin saatte istediğini ye canım ben öyle yapıyorum insanların herseye illa bir yorumu var. Hem bebeğin kilosu iyi ise senin çok yada az alman birşeyi değiştirmez. Karnının az olması vücut ile alakalı kimi kadının son aylara kadar hamile olduğu bile anlaşılmıyor
Dogansinem57 yigitalpinannesi40 bu konu hakkimda cok üzülüyorum bide ilk.gebeligim psikolojik men uzuluyorum
Fatma_ali_38 Kilonuz doğuma kadar çok artmasın diyosanız 12den sonra yemek yemeyin.Hamilede olsak pek sağlıklı değil.Yemek yerine kuruyemiş,meyve,yoğurt,süt gibi şeyler tüketin o saatlerde daha yararlı olur sizin için.
Dogansinem57 buse0935 cok tessekur edrim kuzum ah iste kimi susuturalim kk karnimiz ciksa olay cikmsa olay🙄🙄
AyaYlmazYldrm Dogansinem57 bn aslonda biraz size kiziyorum onlar diyorda sizde inaniyormusunuz bide kafaniza takiyosunuz boyle bisey olabilirmi sadece yatmadan once yenen yemek midenize oturur o kadar
Dogansinem57 AyaYlmazYldrm ben acikcasi ona takilmadim iste karnin yok 7 ayliksin sanki 2 aylik falsn filn ona üzülüyorum