Melek-kaim-15 Emine_68 kız devlete koca alındığı nerde görülmüş 😂 hele tek kişilik oda çok lüks olur erkek refakatçi kabul etmiyorlat sadece ziyaretçi saatinde kabul ederler
Emine_68 Melek-kaim-15 ne bileyim ya 😂 ilk doğumum kimse de gelemiyor sadece eşim olacak yinede sorayım dedim pandemi den dolayı belki de Bi ihtimal 🙄
Deryam25 Melek-kaim-15 benimde kimsem.yok mecbur esim gelicek eyerki kabul.ettmiyorlarsa o zaman onlar baksin bana😄
Melek-kaim-15 Deryam25 hemşireler yardımcı oluyor zaten özellikle şu pandemi sürecinde daha çok ilgi alaka gösteriyorlar refakatçi kabul etmedikleri için çoğunlukla normal doğum yaparsan zaten herşeyi kendin halledebilirsin