Gnsnci başlarda kanamalarım olmuştu o zaman ulaşıyordum epeydir şikayetim yok çok şükür bir kere mesaj atmıştım ona cevap vermedi sadece aramaları açıyo normal doğum olursa oda girecek konuştum evi çok yakınmış hastanenin yanındaymış gelicem dedi ben herşeyi soruyorum bilgi veriyo randevuya gitmeden sorularımı hazırlıyorum hepsine cevap veriyo hastası çok fazla o yüzden kısa tutuyo içerde tek sorunumuz bu