Kızlar merhaba 28 haftalık hamileyim. İlk tecrübem etrafımda hiç hamile birine tanıklık etmedim yani tecrübelerim sıfır hiçbir bilgiye sahip değilim. Bugün kayınvalidemin balkonuna eşim sedir yaptı bende yerleri saçaklı süpürgeyle süpürdüm çiçekleri var büyük saksıları onları yerleştirdim. Sonrasında anneme biraz yürümek istedim çokta uzun mesafe degil. Önce sağ kaşığımda bir agrı oluştu dalak şişmesi gibi yürümeme engel olacak kadar feci bir agrıydı sonrasında agrı belime vurdu. Normalde ağrıya dayanıklıyımdır ama beni ağlatacak kadar feci bir agrıydı. Belim sanki kitlendi yürüyemedim. Çok fazla bilgisiz olduğum içinde bu acıyla doğuruyorum sandım. Böyle şeyler yaşayan var mı? Normal mi? 😞😞😞