Atlass canım mümkünse tek yürümeye çalış ve dik yürü ki hızlı toparlan bende sezeryan oldum tam 1 hafta sonrada dışarı çıkıp gezmiştim, ne kadar dik yürürsen o kadar hızlı toparlanıyorsun benimde ilk gece çok ağrılı geçmişti yürüyemiyordum yatmak daha iyi geliyordu ilk gece, sabahında kendimi hastane koridoruna atıp mecbur yürüdüm eve geldik yine yürümeye devam ettim zorda olsa öyle öyle hızlı toparlandım hergeçen gün sende iyi olacaksın merak etme hayırlı olsun bebeğin🥰