Kızlar dum doktora gittim 16 haftalik hamileyim ve doktor bebegin yan durduğunu ve hicbir şekilde cinsiyetini göstermedigini söyledi tahminde bile bulunamadı . Gram olarak ne kadar oldu dedim bu haftalarda belli olmaz dedi sizce nasıl olmuştu? Normalde tahmin dahi olsa kalp atış hızından vs. Cinsiyeti tahmin edebilir miydi