1-ay Kizlar 37 ve 38. Haftanizda bebeğinizin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz sanki azaldı gibi geliyor tedirgin oluyorum.
Eda_zafer_1 1-ay 37+3 deyiz azaldı hareketleri yeri daraldı hissediyorum karnım taş gibi kesiliyor kendimde güçlük cekiyorum nefes almaya yatmada dönmede kalkmada hayırlısı ile bı doğursaydık🙏🏻
dilekgi123 1-ay benim basindan beri sessiz hareketsizdi zaten yuzdugunu gorurdum bi tek ama 36 dan beri hic hissetmiyorum arada hickiriklarina denk geliyorum bide ayagini fazla disari itiyo tutuyorum geri cekiyo oyle yasadgindan emin oluyorum 😂
1-ay Eda_zafer_1 aynı şekilde karnımınin eti aciyo resmen hayırlısi ile bir dogursaydik uyumak istiyorum uyku haram oldu iyice 😣
Rukiyeeakdemir 1-ay ilk gebeligim evet. Geceleri uyuyamıyorum bende ağrılardan dolayı. Sabaha karşı uyuyabiliyorum ancak 🤷♀️