Merhaba canlar sabahleyin kırmızı leke geldi söylemesi ayıp ve eşimi aradım doktor hemen gelsin dedi.. doktora gittim hemen çatı muanesi karin ve nst ye girdim sonuç bebek yukarıdaymış halen 40 haftaliktayim.. Pazartesi gününe kadar sancı olmazsa pazartesi günü sabah nst ye girip yatis olacak suni sancıyla doğum olacak dua edin kızlar hayırlısıyla sağ salim bende kucagima alım 🤲❤ Rabbim herkesin evladına sağ salim kavuşsun insALLAH