aysel1520 canım şu an 34+3üm. Yaklaşık bir haftadan beri bende yaşıyorum 🙈 ama şöyle yaşıyorum bizim oğluş kafayı vajinaya değil de karnımın altına zorluyor yani karnıma değilde doğum kanalına zorlasa kesin doğum olur 🤭 hatta karnımın alt kısmı bombe olmuş dışardan bile belli 😪 korkuyorum kanalı bulacakta oraya zorlayacak diye. Ama ben şunu da farkettim benim moralim bozuk olduğunda daha çok yapıyor. Yorgun olduğumda daha çok yapıyor. Son haftalarsa stres gerçekten olmamalı ya da sen kndini teskin edebilmelisin. Yalnız değilsin 😅