yasemindursunh canım hamilelikte normalmiş fakat kanamanın şekli ve şiddetine göre tehlike arz edebilirmiş. Bende şuan 23+6 oldum hala burnum kanar ama akmaz kalır içinde. İlk aylarımda burnumun kanadığını hissediyordum hatta nefes aldıkça yanıyordu burnumun için, kanamam devam etse de o yanma geçti çok şükür.