gzde_blgc34 Kızlar merhaba aranızda sol tarafına yaramayan varmı normalde sol tarafa yatın diye onerıyorlar ama beni rahatsız ediyo agrım cok oluyor
Semaykuntt gzde_blgc34 arada yatıyorum ama kendimi ya sag da yatarken yada sırt üstü yatarken buluyorum ama ki yastıkla yatarsanız sol tarafınıza bacak aranızda inanılmaz rahat edecek ve keyfine varacaksınız alışacaksınız ben yastıksız asla yatamıyorum ne sola ne daha
Gugugugu0 gzde_blgc34 valla ben sola yatiyorum ama gece hep sag tarafimda yada sirt ustu uyaniyorum eminim ki saga yatmayi onerselerdi hep solda uyanirdim 🥴
Meriwa gzde_blgc34 canm soluna yatarsan kan akışın daha düzenli hızlı oluyor ilk zaman zorlandım ama sırtım ağrıyor diye belimin altına yastık koya koya ssola yatmayı öğrendim
egeninincisii gzde_blgc34 ☝🏽canım normal şartlarda da insan soluna yatınca vücudu yorulurmuş, kalp yorulurmuş. sırt üstü yatınca da organlar sıkışıyormuş. 🧐doktorlar neden sola yatın diyor bilmiyorum. 🤔araştırdığıma göre en iyisi sağa yatmakmış. şahsen ben de sağa yatınca rahatlıyorum. https://www.google.com.tr/amp/s/www.hurriyet.com.tr/amp/kelebek/hangi-tarafa-yatmali-11356131
Melike1 egeninincisii sola yatınca insanın vücudu yoruluyormuymuş valla ilk defa sizden duyuyorum.Sol tarafa yatılmasının sebebi kan akışından dolayı sağa veya düz yatıldığında bebeğe ve anneye giden kan akışı bozuluyor.Sebebi bu 😊
Mervehasan Benım bıldıgımde anne nasıl rahat ederse sag sol fark etmezmıs ama sırt ustu yatmayı onermedı doktorum sadece zaten ben yatamıyorum sırt ustu belım cok agrıyor
S-e3506 gzde_blgc34 sırt üstü yada sağ tarafa yatmak bacaklardaki ana damarlardan kalbe olan kan akışını azaltıyor ve buda anne karnındaki bebeği etkiliyor. Hamilelik döneminde en ideal uyku pozisyonu sol tarafa yatmak uzmanlar böyle söylüyor.