Kızlar bazı üni ve araştırma hastanelerinde dikiş aldırılıyor estetik yapmıyorlar. Geçen sene Zekai tahirde doğum yaptım ve gittim dikişleri aldırdım. Yani yapılanların hepsi estetik dikiş değil. Soruyu soran arkadaşım @Sevoocan bilgilendirme kağıdı gibi bir şey verdilerse orada poliklinik yazar nereye gitmen gerektiği. He yazmıyorsa da kendi doktoruna randevu alıp gidersin. Bende 10. Gün aldırmıştım dikişlerimi ilk doğumumda.